Quick Parking Eindhoven
sneller en goedkoper parkeren

Veilig

  • U parkeert zelf uw auto
  • U houdt zelf uw autosleutels (*)
  • Het terrein is 24/7 beveiligd en bewaakt

Snel

  • 24 uur per dag in- en uitrijden
  • Parking op slechts 3 minuten van de snelweg
  • In 3 minuten bij terminal

Gemakkelijk

  • Shuttlebus rijdt ook voor u alleen
  • U krijgt hulp met uw bagage
  • U heeft altijd vervoer, ook als u vertraging heeft
Reserveer hier uw parkeerplaats!
Reisgegevens
Selecteer de datum en het tijdstip waarop u verwacht aan te komen op onze parking. Het opgegeven tijdstip is indicatief en wordt gebruikt om drukte goed in te schatten. Als uw daadwerkelijke aankomsttijd meer dan 3 uur afwijkt van wat u heeft opgegeven, dan verzoeken wij u deze te wijzigen via "Wijzig uw reservering".
Selecteer de datum en het tijdstip waarop u verwacht weer aan te komen op de luchthaven.
Dit veld hoeft niet ingevuld te worden. Indien u specifiek deze code van bijvoorbeeld uw reisbureau heeft ontvangen, kunt u deze code hier invullen.
Aanvullende diensten
Een aantal velden zijn niet of niet juist ingevuld:
Uw ANVR nummer is nog niet geregistreerd bij ons. We nemen snel contact met u op zodat u snel bij ons kunt reserveren. Voor nu kunt u uw reservering mailen naar info@quickparking.nl
Datum wordt gecontroleerd
Geen parkeerplaats beschikbaar voor deze dag of tijdstip
Uw reservering is binnen 20 minuten voor vertrek. Binnen 20 minuten voor vertrektijd kan er geen reservering meer gemaakt worden.
Ongeldige promocode
Vul een geldig e-mailadres in
E-mailadressen komen niet overeen
Vul een geldige naam in
Vul een geldig telefoonnummer in
Vul een geldig merk in
Vul een geldige kleur in
Vul een geldige vertrekdatum in
Vul een geldige retourdatum in
Persoonlijke gegevens
Uw verzoek wordt verwerkt...
Een moment geduld A.U.B.

Hoe werkt het?

U parkeert uw auto op ons beveiligde parkeerterrein
Onze shuttlebus brengt u in 5 minuten naar de terminal
U geniet zorgeloos van uw vakantie, wij bewaken uw auto
Onze shuttlebus staat klaar bij terugkomst en brengt u naar uw auto

Veelgestelde vragen

Hoe reserveer ik een parkeerplaats?

Stap 1
Vul het reserveringsformulier hiernaast in. Klik vervolgens op 'Verstuur'.

Stap 2
Controleer uw gegevens en kies de door u gewenste betaalwijze. Klik vervolgens op 'Verstuur'.

Stap 3
Druk uw reserveringsbevestiging af. Dit kan via onze site (om uw bevestiging te openen heeft u Adobe Acrobat Reader nodig) of door de PDF, welke u vindt als bijlage in de bevestigingsmail die u van ons ontvangt op het door u opgegeven e-mailadres.

Denkt u er alstublieft aan uw reserveringsbevestiging mee te nemen.

Ik kom na middernacht aan op Eindhoven Airport. Welke datum geef ik op bij Retour bij Eindhoven Airport?

U geeft de exacte datum aan waarop u terugkomt op Eindhoven Airport. Als u bijvoorbeeld op 15 juni om 22:00 uur vertrekt en op 16 juni om 01:00 uur 's nachts aankomt op Eindhoven Airport, dan vult u bij Retour op Eindhoven Airport in: 16 juni.

Ik weet mijn vluchtgegevens (nog) niet. Hoe kan toch alvast reserveren?

De op te gegeven tijden zijn slechts indicatief. U kunt op het reserveringsformulier bijvoorbeeld de tijden 12.00 uur invullen. Wij nemen uw reservering dan gewoon aan. Indien later blijkt dat de door u opgegeven tijden meer dan 3 uur afwijken van de werkelijke tijden, dan verzoeken wij u vriendelijk om uw reservering online aan te passen. U kunt te allen tijde uw reservering aanpassen door op "Wijzig uw reservering" in het hoofdmenu te klikken.

Ik heb geen promocode. Wat vul ik in?

De promocode is een kortingscode die u wellicht ontvangen heeft van ons. Ook is dit veld bedoeld voor reisbureau's om in te vullen. U hoeft niets in te vullen hier.

Ik heb zojuist gereserveerd. Wat gebeurt er nu?

Zodra u succesvol een parkeerplaats bij ons heeft gereserveerd, verschijnt de melding 'Uw reservering is succesvol' in uw scherm. Direct daaronder bieden wij u de mogelijkheid uw reserveringsbevestiging af te drukken (om uw bevestiging te openen heeft u Adobe Acrobat Reader nodig). U vindt uw reserveringsbevestiging tevens als PDF bijlage in de bevestigingsmail die u van ons ontvangt op het door u opgegeven e-mailadres. Indien u deze mail niet binnen enkele minuten heeft ontvangen, dan kan het zijn dat deze onterecht als 'spam' (ongewenst bericht) is gezien en dat de mail daarom in de 'spam folder' terecht is gekomen. Denkt u er alstublieft aan uw reserveringsbevestiging mee te nemen.

Moet ik mijn autosleutel inleveren?

Op de meeste van onze parkings hoeft u uw autosleutel niet in te leveren, omdat u uw auto zelf parkeert. En uw autosleutel neemt u mee. 

Ik heb geen printer en ik kan de reserveringsbevestiging niet afdrukken. Is dat een probleem?

Dit is geen probleem. We herkennen u aan uw naam of uw auto of uw reserveringsnummer.

Hoe weet ik of er nog een parkeerplaats is?

Als de parkeerplaats vol is op de door u aangegeven data, krijgt u dit direct te zien op uw scherm en kunt u uw reservering niet verder afmaken.

Hoe kan ik betalen?

U kunt ervoor kiezen om online, tijdens het reserveren via onze site, te betalen met iDeal, Paypal of creditcard (MasterCard of Visa). U kunt er ook voor kiezen om ter plaatste bij onze chauffeur contant, met pin of per creditcard te betalen.

Wat zijn de openingstijden van Quick Parking?

Quick Parking is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.

Waar bevindt Quick Parking zich? Hoe vind ik jullie het snelst?

Op uw reserveringsbevestiging staat een adres en een routekaartje. Het adres kunt u invullen op uw navigatiesysteem. Ook op deze website onder "route" staat een kaartje waarop u snel kunt zien waar we ons bevinden.

Hoe lang duurt het voordat de shuttlebus mij / ons wegbrengt naar de vertrekhal?

Zodra u aankomt rijden we in principe direct weg. We rijden voor iedereen apart heen en weer. De vertrekhal ligt op steenworp afstand (circa 1,5 km). Binnen enkele minuten staat u voor de juiste vertrekhal.

Kan ik een rolstoel meenemen in de shuttlebus?

Quick Parking beschikt over parkeerplaatsen die geschikt zijn voor mindervaliden en doet er alles aan om u zo aangenaam mogelijk te vervoeren. Uw rolstoel of rollator vervoeren wij zonder toeslag.

Hoe geef ik een wijziging van mijn reisgegevens door?

Om een wijziging van uw reisgegevens aan ons door te geven, stuurt u een e-mail naar info@quickparking.nl o.v.v. uw reserveringsnummer.

Ik kom 1 of 2 uur eerder / later aan dan ik had aangegeven. Is het nodig dat ik mijn reservering wijzig?

De opgegeven tijden zijn slechts indicatief. Als uw wijziging meer dan 3 uur bedraagt vragen wij u vriendelijk uw reservering online aan te passen. U kunt ten alle tijden uw reservering aanpassen d.m.v. "wijzig uw reservering" in het hoofdmenu aan te klikken.

Hoe annuleer ik mijn reservering / heb ik herroepingsrecht?

U kunt tot 5 uur van te voren kosteloos en zonder opgave van redenen per e-mail annuleren. Indien u reeds online betaalde en u wilt uw reservering annuleren, dan verzoeken wij u vriendelijk om een e-mail te sturen naar info@quickparking.nl onder vermelding van uw reserveringsnummer. Denkt u er alstublieft aan om dan tevens uw bankgegevens te vermelden, zodat we het door u aan ons betaalde bedrag weer aan u kunnen retourneren.

Binnen 5 uur van te voren (en bij no-show) zien wij ons genoodzaakt het totaalbedrag van de reservering bij u in rekening te brengen. Indien u nog niet online betaalde, dan ontvangt u een factuur op het door u aangegeven e-mailadres.

Hoe weet ik dat mijn auto veilig staat?

Op ons terrein zijn meer camera's aanwezig. Sommige met audio. Verder is er een geavanceerd toegangsbeheer voor alle medewerkers aanwezig. Een alarmsysteem staat altijd aan. Het terrein is rondom met hek en prikkeldraad beveiligd. Er zijn altijd mensen van Quick Parking aanwezig. Er bestaat geen veiligere parkeerplaats in de gehele regio dan Quick Parking.

Wat doe ik als ik een klacht heb?

Indien u een klacht heeft over het product en/of de dienstverlening van Quick Parking, dan verzoeken wij u vriendelijk om een e-mail te sturen naar klantenservice@quickparking.nl. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst inhoudelijk beantwoord. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Locaties parkeerplaatsen


"WIJ ZORGEN PERSOONLIJK VOOR
EEN SNELLE EN PRETTIGE
PARKEER & SHUTTLE SERVICE"

Wat zeggen onze klanten

4121 beoordelingen op KiyOh »
Jean

Op tijdCorrect/netjesPrijs/kwaliteitBericht ivm instorten garage!

Onbekend

Wegdoen halen alles in orde en conform gemaakte afspraken

Bareld en Ludi Muurling

gebruiksvriendelijke website, gemakkelijk bereikbaar parkeerterrein en zeer vlotte service met het vervoer naar en van de luchthaven.

J.S. 't Jong

Keurig op tijd, vriendelijke chauffeurs

Richard

Netjes geregeld. Goede transfer. Duidelijke kosten

A Parinussa

Vriendelijke personeel, en snel opgehaald.

Kortom
  • Veilig
  • Snel
  • Gemakkelijk
Kunnen wij u helpen? Chat of bel met ons